deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu
Raport o stanie GMINY trzebnica w 2022 r.
Gmina Trzebnica zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://trzebnica-2022.curulis.pl
Data publikacji strony internetowej: 2023.05.31
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023.05.31
Status pod względem zgodności z ustawą:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Wyłączenia:
1. Strona zawiera elementy niespełniające wymogów kontrastu.
2. Materiały filmowe z dźwiękiem udostępnione na stronie nie zawierają zsynchronizowanych napisów.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności:
Deklarację sporządzono dnia: 2023.05.31
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023.05.31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewa Łapucha, ewa.lapucha@um.trzebnica.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 71 312 06 11.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania:
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Aleja Solidarności 77
00-090 Warszawa
biurorzecznika@brpo.gov.pl
22 55 17 700